Provoca’ns Project

Comments are off.

Autora: Laura Torra 

Centre educatiu: Escola Montserrat FP

Tipus de bona pràctica: Aula-Empresa. Fet real. 

Descripció

Un projecte d’innovació educativa que pretén apropar als alumnes al món empresarial, social i de l’administració del territori. Un aprenentatge per reptes des de primer curs del Cicle de Màrqueting i Publicitat. Un espai professional on els alumnes treballen sobre casos i encàrrecs reals relacionats amb el món del màrqueting, la publicitat i la comunicació corporativa. 

A qui va dirigit?

Alumnat de Primer Curs del CFGS Màrqueting i Publicitat. L’alumnat és l’epicentre de l’impacte, i aquest desenvolupament integral transformador de l’estudiant es visualitza com un èxit educatiu. 

Empreses i institucions del territori que no es poden permetre tenir un responsable de màrqueting en plantilla per tal que els ajudi a créixer. També a Pimes i Micropimes que no poden pagar les despeses d’una agència de comunicació.

Competències que treballa

Soft Skills: l’orientació a resultats, tolerància a la pressió, creativitat, capacitat de treball en equip, capacitat de comunicar amb eficàcia, capacitat per prendre decisions, pro activitat, adaptació al canvi, empatia i capacitat per resoldre conflictes i problemes.

Quina és la finalitat?

Dotar d’una major preparació a nivell d’actitud als nostres alumnes abans de les pràctiques de DUAL. Els deixem crear, equivocar-se i corregir-se.

Descripció detallada

Els dijous tarda, convertim les aules en un espai de treball com si fos una agència de màrqueting, treballant sota planificació, la bona coordinació de l’equip i eficiència. 

Documentació