Donem visibilitat al comerç del nostre barri

Comments are off.

Autor/s: Irene Freixas Rigau

Institut Santa Eugènia. Girona

Tipus de bona pràctica: Projecte.

Descripció

El projecte “Donem visibilitat al comerç del nostre barri” es porta a terme a l’Institut Santa Eugènia de Girona amb els alumnes de Grau Mitjà d’Activitats comercials.

Consisteix en el disseny d’una campanya publicitària per als comerciants del barri aprofitant els coneixements i la creativitat dels alumnes. L’objectiu principal és que l’alumnat treballi en situacions que podria trobar-se el dia de demà en l’entorn laboral gràcies al contacte real que té amb els empresaris.

Aquest projecte correspon íntegrament al mòdul 13 de síntesi d’activitats comercials, però amb alguna petita col·laboració d’altres mòduls del cicle com poden ser M03 Gestió d’un petit comerç o M10 Comerç electrònic.

El projecte té cinc grans apartats: la planificació i seguiment de les tasques de tot el projecte, la creació d’una agència publicitària, l’elaboració d’un pressupost, la creació de material publicitari i l’exposició i defensa oral del projecte. 

La metodologia que s’utilitza segueix la filosofia d’aprenentatge basat en projectes.

Podeu trobar més informació al link de la notícia del diari “El Dimoni” de la primera edició (és el tercer any que es fa): http://www.eldimoni.com/alumnes-de-comerc-ins-santa-eugenia-dissenyen-campanya-per-botigues/

Quina és la finalitat?

Que els alumnes puguin tenir experiències el més properes possibles a la realitat que trobaran en el món laboral i promocionar el comerç del barri.

Competències que treballa

Treball en equip, comunicació, autonomia, iniciativa, planificació i organització.

A qui va dirigit?

Professors de cicles formatius responsables de síntesi o projecte.

Accedeix als materials